SİTEMİZDEN REKLAMSIZ EROTİK FİLM İZLEYEBİLİRSİNİZ.SİTEMİZDE Kİ REKLAMLARDAN KAZANÇ SAĞLAMAMAKTAYIZ.

The Hateful Eight 2015 izle

The Hateful Eight
Ok.ru Vid.AgFragman
Hata Bildir ×
[wpforms id="23643" title="false" description="false"]

Film Bilgileri
9 yıl önce eklendi
The Hateful Eight 2015 izle
İç Savaş sonrası dönemde Set, film suçlular ve bir snowbound Wyoming kabinde birbirlerine karşı cezai acımasız lawmen bir grup çukurlar. Tarantino, onun tatlı zaman onun çekirdek döküm montaj alır. O bıyıklı kaçak izci tanıttı John "Cellat" Ruth (Kurt Russell, John Wayne gibi konuşuyor) bir posta arabası yolculuğu yaklaşık yarım saat harcıyor; onun sürücü O.B. (James Parks); asmak için Red Rock eşlik ediliyor, onun esiri, hain haydut Daisy Domergue (Jennifer Jason Leigh); Gelen Red Rock şerif Chris Mannix (Walton Goggins), Ruth kanun adamı olarak kabul edemez eski haydut ve Bnb. Marquis Warren (Samuel L. Jackson), eski bir köle karşıtı Konfederasyon savaş kahramanı olan kelle avcısı döndü döndü savaş vahşet rekor Ruth onu güvenmezler ve Mannix onun nefret yapar. Onlar kadar içinde de improbably geniş görünüyor Minnie'nin Tuhafiye olarak bilinen kabin sulama delik geldiğinde Snoopy en kulübe-onlar daha fazla karakter ile birleştirilir. Bob kendisini çağıran bir kaçamak ve oldukça şifreli Meksika (Demian Bichir), eski bir konfederasyon genel (Bruce Dern), kendini beğenmiş ve bitkin İngiliz cellat var (Tim Roth, aksi Christoph Waltz parçası ne olabilir dolum) ve öptüğünde silahlı (Michael Madsen şeyi yapıyorum, Michael Madsen) Joe Gage adını verdi. Derzin sahibi, Minnie, hiçbir yerde bulunabilir ve kocası da kayıp. Sürücüyü sayarsak karakter taksitli aslında, bu noktada dokuz kadar ekler, ama o gerçekten nefret değil, bu yüzden belki olmamalıdır. Eğer bir poster veya römork veya IMDB baktı ettik Ve eğer Tarantino Channing Tatum dahil, daha fazla döküm üyeleri, katacak biliyorum; Zoe Bell; Üzerinde Archie Goodwin oynadı "True Dedektif" ve "Kırmızı Şerit Derneği," Dana Gourrier ve Lee Horsley, "Nero Wolfe." Ama Tarantino'nun size bir bilet satın alırken ne alıyorsanız konusunda örtük sözlere sahip yönetmen tür olmamıştı. Film eğlenceli ve meraklı sürprizlerle doludur: sadece "Nefret Sekiz" klasik daha deneysel hissettirecek "resmi ihlalleri" olarak adlandırdığı olabilir arsa büküm veya karakter vahiy çeşitli ama neyin. Bu daha sonra, iş o orijinal skor oluşturmak için, birçok kez örneklenmiş var spagetti Batılıların Mahler, Ennio Morricone, işe bir yönetmen arazi karakterlerin ilişkileri hakkında Batılı tipik görkemli bir intikam değil, bir film üzerine kepçeler onlar 'g en ya Eugene O bir kır sıçan kuzeni iddia mücadele re, ama bir şey daha ama Stetsons ile bir depoda gerçekleşen çoğu Tarantino'nun ilk filmi "Rezervuar Köpekleri" play-düşünüyorum crisply fotoğraflandı sahne gibi ve düştü 'Neill'in tailbone-avı dört saatlik barroom masal "The Iceman Cometh" ("Iceman curseth"?), ama işkence; Tecavüz; dolaysız topçu savaşı; Birden, muhtemelen sahte kimlikler ve kan galon. Benim kronometre ile, beşte dördü "Nefret Sekiz" sonra kabin ve yakındaki bir ahır, ilk Minnie seyahat posta arabası olarak, kapalı yer alır. Tarantino, Ultra Panavision 70mm zorlukla 1960'ların "road show" destanları beri kullanılmaktadır bir format çekmek için onun düzenli yönetmeni Robert Richardson sordu ve bir uvertür ve onun zaten abartılı çalışma süresi içine Ara için inşa yine de var direkt güneş ışığından uzak filmin çoğu eylem düzenledi. Bu, tüm oldukça sapık, ancak sonraki Tarantino olma hayali film yapımcılarının daha Tarantino'nun daha özel hale seçimler bu tür var. Sorun Tarantino, hikayesini, ama hikayenin kendisi ya da belki tırnak içinde "hikaye" koymak gerekir eksiklikleri söyler, çünkü daha çok daha herhangi bir Tarantino filmi ve bu çok ne 'doesn ekran söyleyerek nasıl değil t besleyen bütün bunlar olayların bir girift birbirine serisi gibi hissediyorum ve birbirleriyle üzerine inşa, ama tediously tekrarlayan bunların çoğu set parçaları, oldukça bir arkaya. Talk talk talk talk talk öldürmek konuşun; böylece talk talk talk talk talk öldürmek ve böylece, ve konuşun. N-Dünya genelinde serpilir; Tarantino slur neredeyse kadar o çıplak ayak seviyor seviyor. Ama "Nefret Eight" in kullanımı vadeli bir boyun acı vardı "Django" da daha problemli olduğu; Eğer bir şey kurtulmak çalışırken Tarantino şüphesi bile (burada iyi eski ABD biraz Nazi Almanyası olarak Konfederasyon South sunulması) Filmin salih ire bir oportünist olarak onu yazmadan önce duraklatmak yaptı. Bu durumda burada değil. Onlar Amerikan Karakter filmin karakterleri kravat, ama cinayetler için sahne ayarlamak için orada değilsin şüpheli kadar İç Savaş ve sınır adalet vs kapitalizm ve adalet konusunda derinlemesine konuşmaları, yüzeysel ilginç. Kötü, kaba zaman bağlamı pis ve hayvani olması için sanatçı izni verir. Şiddet geldiğinde "Nefret Sekiz," Bu (! Sonuçta nefret dolu) sadece karakterler tarafından benimsenen herhangi ahlakından unmoored ama aynı zamanda, ondan Tarantino'nun kendi ahlaki pusula eğer gerçekten o birine sahiptir ve sonrasında görünüyor Bu film ciddi şüphelerim var. "Rezervuar Köpekleri" ve film yaptığı son çalışma ile "Pulp Fiction" Kimden, o bize gururla ahlaksız ve ahlaki mücadele karakterlerin bir karışımını verdi, sonra gibi ince ayarlı, ping-pong tarzı değişim onların ikiyüzlülük ve görecelik (aracılığıyla çalışan onlara gösterilen "Pulp Fiction") bu son Travolta-Jackson konuşma. Tarantino'nun ilk defa "Nefret Sekiz," in kariyerinin-ve "Wild Bunch" ve "U-Turn" gibi, vahşi yarı sömürücü ama sonuçta kederli filmlerin aksine konuşmak yok saptanabilir ahlaki çerçeve -Orada var. Gore ve beyinleri ile yırtılma eti, kaplama, parke zeminler: Biz sadece o bazen yumruk ya da silah veya diğer silahlarla, sözlü her-bazen diğer batma, birbirlerine acı hazırlanıyor bir kova akrep bir demet takip ediyoruz. [Buradan Spoiler.] Leigh'in haydut, tek kadın, siyah bir göz ile filmin giren yüze birden yumruklarını alarak kan içinde boğulmuş filmin son üçte harcama ve bir diş eksik, en kötüsü olur. O kanı silip değildir; Bu onun indomitability kanıtı olarak sunuldu, ancak sırf provokasyon gibi oynar: Oh, ben, bir kadın düşmanı değilim? Zor. I can, çünkü beni yüzündeki kanı terk izleyin. Irkçı hakaretler ve kesintisiz baraj gibi, Daisy karşı filmin acımasız ve çoğu zaman komik şiddet asla gerçek anlamda kazanılan hissediyor. "Eh, onu da dahil olmak üzere tüm haydutlar, konum ve bu kadınların geri sonra tedavi edildi sadece nasıl" Russell karşısında Leigh yumruklar her zaman o kadar whooping izleyicileri duymak bir çok ince savunma gibi hissediyor, söyleyen ve sırasında dağıtır yakın pornografik hayranlık ile Daisy'nin ölümü üzerine oyalanıyor final sahnesi. Bencil, aldatıcı ve cani karakterlerle dolu bir film, onun sadece gözlenen, ancak kutladı değil sadece ölüm olduğunu. Ön antrakt showstopper sözlü, sonra kar üzerinden çıplak yürüyüşe generalin oğlu zorlama ya da aslında bunlar olmayabilirdi belki vahşet-bir onu öldürmeden önce onu tecavüz Warren'ın hesabıdır. O kadar şeffaf bir "Vay be, ben filmi oraya gittim inanamıyorum!" Diye niyetiyle o ezilen halkların dayanışma duygu her geçen Tarantino açıklama yapan an şüpheliyi görünüyor. Warren genel yaptığı olağanüstü elemanını tarif biraz garip bir şekilde çocukça. Siyasi yorumunda ya da tarihsel angajman Herhangi iddiası kaybolur ve beyaz sinemacı bir çocuk Iron Man kostümü koyarak ve uçabiliyor herkese söylüyorum evin çevresinde çalışan gibi, siyah lider adamın gizemi kendini draping kalacaksın. Ölüm "kadınları: Tarantino ise, parlak ama itibarsız pastiş sanatçı olarak kariyerinde erken ekti gibi nihayet, yeni zalimlere karşı bağlama underdogs hakkında cüretkar bir intikam resim üreticisi olarak itibar kazanma gibiydi zaman" Nefret Sekiz "geldiğinde "(Kill Bill" dan temalar daha kompakt ama derin inceleme gibi hissediyor ") Proof; Dünya Savaşı fantezi "Inglourious Basterds" in Yahudiler; Amerikan köleler "Zincirsiz." O üç kerede "Çıplak Kiss" ve "Şok Koridoru" (onlar inanılmaz konum değil varsa onları görmek) gibi Samuel Fuller melodram şekilde, şaka ve ciddi görünüyordu. "Ölüm Belgesi" ve "Django" her zaman Tarantino o koparmak vermedi bile için neler olup bittiğini görebiliyordu. "Django" onun "Odyssey" görürken "Death Proof", sen kahramanı bir masalcının seçimi biz tespit kim belirler nasıl düşünmek yapım onun yarısı her ön planda bir erkek katil ve kadın Yenilmezler koyarak tanımlama oynanan oyunlar - radikalleşen gözüyle hikaye, ikincisi hakkını kaybedilir çünkü, Amerika'nın özgün günahları biri ama şiddete esir sahiplerinin karşı (ve kölelik kazanç herkes) ahlaken haklı skeet-ateş gibi köleler karşı şiddet tedavi gibi insanın düşünce edilecek . Şiirsel acımasız "Basterds" intikamı filmleri ve izleyici kimlik konusunda bir intikam filmi oldu. Bu gizlice onları hangi anlamaya çalışıyorum dışında kendilerini yırtılma soyguncular bir çete ", Rezervuar Köpekleri" de başlayarak Tarantino'nun filmleri tüm geçiyor hayat ve sanat bir endişe hem de role-playing nihai muayenesi oldu bir polis. "Basterds" kanlı bir şekilde toplama kampı dövmeler (bir hançer ile etin içine oyulmuş bir gamalı haç) ve müstehcenlik yankılandı bir vahşet ile sarma, Nazi savaş makinesine karşı öksüz kahraman wraithlike intikam vererek, her set parçası, çizgi ve atış aced ve Aslında yaptığı açıklamada daha zaten bu izleyiciye görünüyordu bir çizgi ile daha az bir övünme biten: "Ben bu sadece benim başyapıtı olabileceğini düşünüyorum." Ama kutlama kapanış aura rağmen oldu film rahatsız edici oldu. Bu hiçbir şey izleyiciyi muaf. Basit bir eğlence değildi. O karışıktı ve her saniye derinden hissedildi. "Sekiz" tersine, assed olmakla birlikte, kasılarak ve ayak stubbing ve biraz daha kasılarak bir şaheser gibi kendi kendini taşır. Bu, ancak hiçbir coşku, hiçbir çerçevede, onun kesintisiz hakaret, provokasyonlar ve zulümler için hiçbir gerekçe (özellikle Russell, Goggins, Leigh ve Jackson) tarafından üstün fotoğrafçılık, müzik, set tasarımı ve performansları vardır. Bir zorba zihniyeti vardır. Tabii ki, benim sancı hiçbiri ile filmin yöntem ve mesajlara itirazları deplasmanda dalgalanacaktır hardcore hayranları için önemli olacak "Eh, Nefret Eight'-tabii ki nefret dolu olurdu 'denir!" - Bir yapım sanki bolca üretilen ancak ahlaksızlık sonuçta boş Wallow sürece sinemacı kadar fessed gibi yapmak için bir ok şey vardı. Bu, derinlerde bir yerde, o hissi ama hiçbir şey inandığı şüphe sallamak zor, ve o son on yılını veya o olurdu filmlerin tür yapmak için bir altın yıldız alabilirsiniz öylesine keskin bir ezilen gruplarla olarak tanımlayan olduğunu Zaten yapım. Sonunda, "Nefret dolu Sekiz" "Seinfeld" Bryan Cranston Yahudi espriler yapar ama o dönüştürülmüş oluyor çünkü Tamam ısrar bir Yahudi olmayan dişçi oynayan -the birinin belli bir bölüm daha tek bir Batılı az andırır. "O sadece şaka için Yahudilik dönüştürülür oluyor bu." Seinfeld "diyor Ben, bir şüphe var"
Yönetmen:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 0 Yorum