SİTEMİZDEN REKLAMSIZ EROTİK FİLM İZLEYEBİLİRSİNİZ.SİTEMİZDE Kİ REKLAMLARDAN KAZANÇ SAĞLAMAMAKTAYIZ.

La casa de las mujeres perdidas izle

La casa de las mujeres perdidas
Özel
Hata Bildir ×
[wpforms id="23643" title="false" description="false"]

Film Bilgileri
9 yıl önce eklendi
La casa de las mujeres perdidas izle
49.115 izlenme
IMDb: 6.5

Babası Mario Pontecorvo, onun üvey Dulcinea ve onun zihinsel engelli kardeşi Pulova Desdemona onu tuhaf ailesi ile uzak bir adada yaşıyor. Arka plan reklam ve saçma programlar sonsuz radyo ve televizyon yayınlarının biridir. Desdemona, Mastürbasyon babası provoke ya da nasıl kendisi ile oynamak için kız kardeşi öğreterek onu can sıkıntısı önlemek için çalışır. O bile o süslü ona tecavüz olsaydı babası soran kadarıyla gider. Baba ve Dulcinea başarılı bir cinsel hayat yoktur ve o sürekli onun geçmiş perili görünüyor.Mario siyasi mülteci olduğunu iddia bir gurbetçi Arjantinli aktör. Dulcinea onun stepdaughters nefret ve dayak ya da o gerekli gördüğü takdirde bunları kötüye de durmayacağım. Aile rutin aile ilişkileri yıkmak için daha da katkı sağlayacak bir çok erkeksi avcı gelmesi ile kesilir. Birincisi o sorumsuz Desdemona ile sikikleri ve Mario olup bitenlere çaresizce bakmak için seçim yok ama sahipken Dulcinea kendini, sonra onu cinsel arzularını tatmin etmek için ona kendini teslim etmektir.

Yakında avcı gerçekten Mario Pontecorvo'nun hayatını araştırıyor bir gazeteci ve onun sürgündeki sanatçı olma konusunda sonrakinin hikayeler hangi aşağıdaki kendisi ve Dulcinea adadan kaçmak, yanlış olduğunu ortaya koymaktadır çıkıyor. O hayali alkış duyar gibi bu noktada, Mario ve bir on altıncı yüzyıl İspanyol askerin üniforması giymiş, onun kızı Ophelia arama ve Shakespeare dışında bir karakter gibi sahilde nutuk çekmeyi başlar gerçeklik ile tüm teması kaybeder onun tiyatro halk. Artık tamamen deli deniz kenarında duran o bir hançer ile hayatını alıyor. O sahilde yürürken, bir tekerlekli sandalye üzerinde kızkardeşini iterek Desdemona o adayı asla terk etmeyeceğini gerçekleştirilmesi geliyor.

Muhtemelen zaten çok söyleyerek Jess Franco'nun kariyerinin, en karanlık dönemlerden biridir ne tanıdık azından bu kara komedi, hiciv, dokunur bir hayli, anormal seks ve ezici bir sürü dokunuşları ile bir drama nihilizm. Emilio Larraga Altın Filmleri şirketi tarafından üretilen filmlerin serileri, sonuçta kimlik kendi, son derece tanınabilir işaretleri, gerçek bir döngü anlamına. 1981 ve 1985 yılları arasında yapılan, kabaca Murcian veya Endülüs yerle ilgili genellikle bir elyaf mürettebatla, konuşma ve Golden Filmleri yapımları kendi Akdeniz sahil estetik için belirtilmiştir beyaz evler teraslar plajlar deniz ufuk ve güneşin büyük bir) yanı sıra, daha büyük bir reklam özgürlük normalden daha oldu. Zaman softcore eğilimin ticari moda elementlerden unsurları birleştirerek, Jess Franco ona büyük bir ölçüde görüntüler, kompozisyonlar, odak uzunlukları, hatta pili ile, tüm deneme için izin, oldukça liberal resmi parametreler içinde hareket edebildi her zamankinden daha.CİNSEL Macumba, GEMIDOS DE PLACER veya La Mansion DE LOS muertos vivientes sadece ticari kariyeri ne yazık ki kötü dağılımı ve talihsiz bir üretici tarafından gölgelendi bu dönemin filmlerinden birkaçıdır.

Bu filmlerin türleri önemli ölçüde fantezi, komedi, drama, çocuk filmleri farklılık gösterse de, Altın Filmleri döngüsü her zaman acı ve çöküş bir tat, yerleri ve mimarlık çok ayılar bir hayal kırıklığının yarı metafiziksel anlamda bir tür bırakır yanı sıra, ben bildiğim kadarıyla, seksenlerin başında İspanya'da ajite siyasi ve sosyal iklimin diyerek gitmek istiyorum. LA CASA DE LAS MUJERES PERDIDAS, bu anlamda Jess Franco kendisi sözleriyle Ben şimdiye kadar yaptığım en İspanyol filmlerinden biri, ve kimse bunu gördü. Erken filmde Antonio Mayalar görülen Julio Iglesias, pop ikilisi birçok saçma haber öğeleri ile, çocuk filmi arka kapağında Las aventuras DE ENRIQUE Y ANA için bir reklam ile film dergisinin Fotogramas bir kopyasını okuyor Los Pecos televizyon kişiliği Mari Cruz Soriano şimdiki İspanyol premier Calvo Sotelo veya Margaret Thatcher'in. Ve müziği biz tüm TV'nin bir parodi oluşturan birçok reklam, pembe diziler ve diğer çirkin programlar ile, onlar üzerinde konum olduğunu varsaysak bile, biz görmek alamadım radyo veya TV setleri tarafından yapılan sesler doludur onun trashiest. Müdürüydü olmadığını genel olarak gösteri iş dünyası medya kurumsal kültürü ve popüler kültür dünyasına karşı kendi sistemini korkuluk onu perili bazı tema gibi görünüyor.

Bu işlevsiz aile parçalanması, diğer taraftan, oldukça farklı kayıt, birçok sahneleri belirginliğinin rağmen, aslında gösterir çok daha fazla sefalet gizlemek hissi veren bir yıkıcı rahatsız neredeyse Bergmanesque drama anılarını vardır. Bu ailenin gündelik hayat sürekli mastürbasyon sinirli cinsel karşılaştığında aşağılanma ve floggings biri ise, izleyici o gerçekten bu insanların zihinleri eziyet olduğunu ne olduğunu merak etmeye yönetiliyor. Seks Candy Coster olarak fatura Lina Romay Desdemona babasından bu aşk olsun isteyeyim rağmen, herhangi bir tabuların ücretsiz başka seks neden onlar hakkında bilmek sevgi tek şekilde gözükmektedir ama bu konuda ona imalar rağmen, onu o vermeye istekli değil. Gördüğü zaman yüzünde gördüğünüz Dulcinea, vidalama babası sadece mastürbasyon azaltmak bir acı ve yalnızlık olmasının nedeni de budur.Tony Skios, dışarıdan beklenmedik geldiğinde avcı, değişim herkesin bekliyordu olma izlenimi verir. Onun gelişi aslında bir şey biz işitme durdurmak TV sesler için filmin belirli bir normallik getirmek, ama bu sadece gerçeğe kendi çürümüşlüğünü geri yüz olmaz aile getirmek amacına hizmet edecek, hangi trajik biten yol açar. Onların çok varlığı hakkında düşündürüyor ve buna göre hareket etmelerini iter Kişinin zevkinize göre Bazı Pasolini'nin Teorema ilahi ya da şeytani şekilde Terence Stamp şekilde bir figür olarak avcı gördük.

Diğerleri LA CASA arkasındaki ana etkisi olarak Bunuel belirtmiştik ve bu Buñuelian bağlantı BELLE de Jour ve EL DISCRETO ENCANTO DE LA burguesía ve komut dosyaları işbirliği yapmış Jean Claude Carriere gelebilir ve kiminle Jess önce bir işte çalışmış Carrière yakında bana dostluk için özel bir fiyat verirdi bile onu istihdam gücünün yetmeyeceğini o kadar prestijli hale geldi. O benden daha madder var için biz birlikte çok iyi çalıştı ve sonuç filmlerinde göstermektedir. Biz Serge Silberman bekleyen bu Parisli kahvede vardı ve bir kez ben bir hikaye yazma yerine hiçbir şey yapmadan çevresinde oturan fikri gündeme geldi. Sonuç o sonunda hediye olarak bana verdi bir senaryo olduğunu ve bu LA CASA DE LAS MUJERES PERDIDAS için kullanılan buydu. Son zamanlarda benim son filmleri, KIRIK bebeklerden birini aynı öncül döndü ettik.

Juan Soler kasvetli fotoğrafçılık açar ve zaman Franco'nun filmlerinde çok yaygındı o güzel sonsuz ufuklar filmi kapatır, ama çoğunlukla klostrofobik iç belirlenen filmin geri kalanı için, o aynı atış içinde birçok karakter çerçeveye istiyor Derin odak çekim çok küçük odalar uygulamak ve Lina Romay ve Carmen Carrión Dulcinea yüzlerine ayrılamıyorum.Aynı anda çapkın ve masum Lina yüzünün kırılganlığı Leş en minatory sertlik tezat, bazı masal üvey gibi her zamankinden daha kötü görünümlü aktris. Yakın çekimler bu düello şüphesiz filmin görsel başarılarından biridir. Bu vesileyle ancak Carmen Carrión biz hummalı bir deterjan ve araba reklamları duymak gibi ayaklarını ve kasık öpmek onu zorlayarak Lina sindiren hangi o sahnede olduğu gibi çok fazla görüntü Franco deneyleri diegetic ses olarak birlikte değil synthesizer jingle. Etki aynı anda, rahatsız edici komik ve tatsız. Eleştirmen Alain Petit ilk filmlerinde Pedro Almodovar tarafından yapılan kullanımı ile bu karşılaştırılmıştır ama ne Almodovar sırf sızdırma olduğunu Franco ile daha alaycı ve sapık duygular edinir.

Ile olduğu gibi LA CASA DE LAS MUJERES PERDIDAS, kimin yerine izleyici için bir kabartma olarak hareket daha mizah unsurları soğuk marazi atmosfere bizarreness bir başka kenarına eklemek eğilimindedir bazen grotesk ve bazen acıklı bir acı film bir aralıklı boyunca duyulur Winter Sonata söyledi. Hiç şüphesiz bu büyüleyici dönemin en tuhaf filmlerinden biridir.

Yapım Yılı:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 1 Yorum